16
- Lipiec
2018
Posted By : admin
Możliwość komentowania Po hot doga do kiosku ruchu? została wyłączona
Po hot doga do kiosku ruchu?

Pomysł, aby kiosk zaczął przypominać stację benzynową dla osób niezmotoryzowanych, to najnowsza koncepcja Ruch S.A. która ma być odpowiedzią na spadające zyski pochodzące ze sprzedaży prasy.

Obchodzone w tym roku setne urodziny spółki nie dają powodów do świętowania. W ubiegłym roku zanotowała ona bowiem aż 30-milionową stratę, co trzeba jasno przyznać, robi wrażenie. Jednak wydaje się, że kierownictwo znalazło pomysł na wyjście z impasu spowodowanego załamaniem rynku prasowego. Chcą zmienić kioski w najlepszych lokalizacjach w punkty z kawą i przekąskami.

Mniejsze punkty także mają przejść metamorfozę. Wydaje się, że nie jest to zły pomysł, szczególnie jeśli przyjrzymy się, np. Finlandii gdzie praktycznie w każdym kiosku można bez problemu kupić pyszną kawę. Pierwsze testy nowego rozwiązania w Ruch S.A. są już prowadzone. Spółka chce zmienić w ten sposób około 500 placówek, co jest pomysłem z dużym rozmachem. Dają sobie na to przedsięwzięcie pięć lat. Skorzystają jednak nie tylko agenci w dobrych lokalizacjach. Wszyscy mają mieć możliwość sprzedawania asortymentu, który w danym miejscu miałby wzięcie.

Współpraca z ajentami ma iść w kierunku franczyzowym, gdzie Ruch będzie dostarczał to, na co może wynegocjować najlepsze ceny, czyli prasę i papierosy, a jednocześnie franczyzobiorca będzie miał realny wpływ na to, co posiada na półkach. Najbliższe lata pokażą, czy ten pomysł spodoba się zarówno sprzedającym, jak i klientom. Patrząc na to, w jaki sposób ewoluowały stacje benzynowe, można przypuszczać, że i kioski Ruch z przekąskami i kawą kupowaną w drodze na przystanek autobusowy mogą się sprawdzić.

(MM / Fot. Pixabay/cc0)

Category: